Technicko provozní služby

 
Technicko-provozní služby jsou poskytovány formou osobního přístupu k zákazníkovi. Agenda správy nemovitosti je vedena programu iDES, který umožňuje mít operativní přehled o spravovaném majetku. V pravidelných intervalech jsou prováděny kontroly spravované nemovitosti.  
 
 
V rámci této agendy zajišťujeme pro zákazníka tyto služby:
 
  1. technická správa a údržba vč. řešení havárií,
  2. evidence odběru energií,
  3. správa technických zařízení (rozvody vody, kanalizace splaškové a dešťové vč. retencí, elektro (silnoproud i slaboproud), vytápění, STA, telekomunikační sítě, osvětlení spol. prostor, výtahů, MaR, hromosvody),
  4. návrh plánu na zajištění oprav, modernizací a rekonstrukcí,
  5. kontrolu úklidu společných prostor,
  6. zajištění spolupráce s revizními techniky,
  7. zajištění doprovodu pracovníků odečtových firem,
  8. telefonická komunikace s jednotlivými vlastníky v případě havárie, 
  9. evidování, prvotní posuzování a vyřizování reklamací,
  10. aktualizace pasportizace spravovaných domů, bytů a nebytových prostor, garáží,
  11. vedení korespondence, administrativní a technické dokumentace, včetně archivace,
  12. zajištění velkých oprav a rekonstrukcí (pouze na základě písemného rozhodnutí příkazce),
  13. zajištění předepsaných kontrol, zkoušek a revizí technických zařízení a po dohodě s příkazcem odstranění závad zjištěných těmito kontrolami, zkouškami a revizemi,
  14. vedení a archivace technické dokumentace (projektová dokumentace, revizní zprávy, pasport, apod.),
  15. vystavování objednávek (se souhlasem výboru společenství či představenstva družstva),
  16. kontrola a přebírání prací
  17. vystavování a uzavírání smluv (se souhlasem výboru společenství či předtsvenstva družstva),
  18. zajištění odečtu měřičů tepla a vody v bytových jednotkách,*
  19. zajištění dodávky tepla, 
  20. zajištění dodávky vody, odvod srážkových a odpadních vod,*
  21. zajištění dodávky elektrické energie pro společné prostory domu,*
  22. zajištění odvozu domovního odpadu,* 
  23. zajištění STA,*
  24. zajištění pojištění domu,*
  25. zajištění veškerých revizí,*
  26. zajištěná nepřetržité havarijní služby,*
  27. zajištění celoročního úklidu a údržby chodníků a komunikací,* 
  28. zajištění péče o zeleň (sekání trávníku, péče o stromy a keře),*
  29. zajištění povinnosti a práva vyplývající z předpisů PO a BOZP*

 

  • Zajištěním se rozumí uzavírání smluv s dodavateli služeb, příp. provozovateli zařízení se souhlasem představenstva BD či výboru SVJ, kontrola plnění dodávek služeb a spolupráce s dodavateli služeb za účelem dosažení plné spokojenosti a kvality obyvatel bytového domu.