Správa nemovitostí je vykonávána na základě příkazní smlouvy. Pro zákazníky zajišťujeme komplexní správu bytových a nebytových objektů, která však může být vykonávána i v omezené podobě (např. vedení účetnictví, vedení evidence plateb, apod.).
Technická a ekonomická agenda (účetnictví a evidence plateb) je vedena v softwarovém programu iDES. Pro klienta zajišťujeme elektronickou správu dokumentů, kterou je možno sdílet prostřednictvím webové aplikace správce. Tato služba přináší větší transparentnost správy s komfortem pohodlného přístupu k informacím ze strany zákazníka.
Pro klienta jsou vytvořeny adresné stránky, kde se jednotliví vlastníci registrují pod svým jménem a heslem. Součástí stránek je:
- ekonomická agenda – evidence faktur, objednávek, včetně účetních závěrek
- evidenci plateb – iDES, internetový domovní evidenční systém, kde členové výboru (představenstva) mohou nahlížet do souhrnné databáze evidence plateb. Ostatní členové společenství sledují pouze vlastní platby a svůj evidenční list bez možnosti poškození vložených dat
- nástěnka pro aktuality určené pro členy společenství, či družstva
- diskuzní příspěvky členů společenství, či družstva,
- databáze členů společenství, či družstva
- dokumenty společenství (družstva) – např. projektová dokumentace, zápisy z výboru (představenstva), shromáždění, revize vyhrazených zařízení, důležité smlouvy, stanovy společenství, apod.
- kontakty na důležité instituce a služby
- fotogalerie
- HELP DESK pro hlášení závad a havárií
